خرید دستگاه لیزر دایود | دستگاه لیزرموهای زائد بدن

۸۱۲ بازديد

دستگاه لیزر دایود آرنا گستر حتما به مشخصات و مزایایی آن بسیار توجه کنید. دستگاه لیزر دایود یک منبع نوری مناسب است. دستگاه لیزر دایود برای رفع موهای زاید بدن است که توانسته تحول بزرگی در میان کلیه دستگاه های لیزر موهای زاید ایجاد کند. تفاوت های دستگاه لیزر دایود آرنا گستر با لیزر های الکساندرایت جذب کمتر آن توسط ملانین است و این در حالی است.

که دستگاه لیزر دایود عمق نفوذ بالاتری در درم پوست را نسبت به دیگر لیزر ها دارا می باشد. و بیشتر جذب فولیکول مو می گردد و در نتیجه توانایی بیشتری برای ایجاد حرارت و تخریب ریشه مو خواهد داشت.


از مزیت های دیگر دستگاه laser diode آرنا گستر سرعت شات بالای آن است که این امر برای استفاده دستگاه در مساحت های بزرگتر مناسب می باشد و همچنین به دلیل تنظیمات طول پالس و انرژی توانسته بازدهی مناسبی برای پوست های تیره داشته باشد.

جلسات درمان توسط دستگاه لیزر دایود آرنا گستر در افراد مختلف با توجه به سن، جنسیت ، رنگ پوست، ناحیه درمان و سطح هورمون متفاوت است و به طور میانگین بین 6 تا 10 جلسه متغیر است.


همانطور که می‌دانید برندهای گوناگونی از دستگاه لیزر دایود وجود دارد که به طبع تفاوت های گوناگونی هم با یکدیگر دارند که بر روی قیمت تاثیرگذار خواهد بود. در ادامه به عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت دستگاه لیزر دایود خواهیم پرداخت :
ویژگی دستگاه لیزر دایودآنها می توانند در عمق بیشتری از درم نفوذ کنند و میزان بیشتری در فولیکول مو جذب گردند و متعاقباً اثر حرارتی و نابود کنندگی بیشتری را در مرکز فولیکول و سلولهای بنیادی رشد مو، نسبت به الکساندریت و یاقوت ایجاد نمایند. دستگاه لیزر دایود ، با گسیل نمودن نور هدایت شده خود به سوی هدف یا Cible مو که همان محل انبار شدن

ملانین موجود در ریشه هر مو است ، رنگدانه مورد نظر را بمباران و نهایتاً متلاشی می نماید . اثر نور لیزر دیود diode بر روی ملانین یا رنگدانه مو بر اساس مکانیسم گرم نمودن آن تا حد نابود کردن مو بوده که این مکانیسم به نام فوتوترمولیز خوانده می شود .



وجود کمی قرمزی و التهاب پوستی بعد از لیزر کاملا طبیعی است و جای نگرانی نیست.
  1. بعد از لیزر از قرار دادن پوست خود در معرض نور مستقیم نور آفتاب جلوگیری نمائید.
  2. تا قبل از برطرف شدن التهابپوست از گرفتن دوش آب گرم و یا سونا و جکوزی اجتناب گردد.
  3. تا 2 هفته بعد از لیزر از برنزه کردن پوست خود اجتناب کنید.
  4. بعد از لیزر از کرم ضد آفتاب که پوست شما را از نور آفتاب محافظت کند استفاده نمائید.
دستگاه لیزر دایود دارای عمق نفوذپذیری بالاتری نسبت به دستکاه اس اچ آر دارد. بزرگترین تفاوت دستگاه لیزر دایود با دستگاه اس اچ آر سیستم عملکرد آن ها می باشد در دستگاه اس اچ آر برای انتقال نور و گرما از لامپ زنون استفاده شده است در حالی که در لیزر دایود از لیزر بار استفاده شده است.

کشور سازنده دستگاه از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت است که بالاترین قیمت را دستگاه های امریکایی و بعد به ترتیب اروپایی ، کره ای و چینی دارند. علت تعدد دفعات لیزر به خاطر مراحل رشد مو می باشد به این صورت که ریشه برخی موها تازه شروع به رشد کرده و از دفعات قبلی لیزر هنوز باقی مانده اند. در مقاله مراحل رشد مو به طور کامل توضیح داده شده است.

http://gg.gg/gygby | http://bit.do/fFyXg

https://v.ht/grEA | https://bit.ly/3dtdVd5 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.