بررسی سایت مطب درد

منابع پزشکی و سلامتی

بررسی سایت مطب درد

۵۸۳ بازديد
احتمالا در چند سال گذشته نام وبسایت مطب درد را شنیده باشید، این وبسایت یکی از محبوب ترین سایت های پزشکی برای رفع انواع درد در بدن میباشد که توسط یک تیم حرفه ای و یک دکتر متخصص به نام دکتر شمس اداره میشود. در ادامه به معرفی سایت مطب درد خواهیم پرداخت و نکات مختلفی را به شما خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

سایت مطب درد زیر نظر دکتر شمس متخصص درد در ایران فعالیت خود را پیش می‌برد. در مطب درد می‌توانید به صورت تخصصی درد خود را درمان کنید و حتی مقالات بسیار مفیدی را در زمینه درمان و شناسایی دردهای مختلف بدن مطالعه کنید. در دسته بندی مقالات سایت چند دسته را مشاهده می کنید:

  • گردن درد
  • کمر درد
  • لگن درد
  • زانو درد
  • سر درد

در این دسته ها مطالب بسیار مفیدی را می توانید پیدا کنید و احتمالا جواب خیلی از سوالات خودتان را در این مقالات خواهید یافت.

علاوه بر بخش خدمات سایت مطب درد، شما می توانید از خدمات تخصصی تیم دکتر شمس استفاده کنید و از آن ها کمک بگیرید تا دردهای فیزیکی خودتان را کاهش بدهید.

در ادامه بخش های مختلفی از وبسایت مطب درد را با هم بیشتر بررسی می کنیم.

سایت مطب درد به چه موضوعاتی می‌پردازد؟

محتوای سایت مطب درد همانطور که از اسمش پیداست راجع به برای تسکین پیدا کردن درد، ارائه خدمات پزشکی به همراه آموزش‌های تخصصی قرار می‌دهد که هرکدام را کامل توضیح می‌دهیم.

اوزون تراپی چیست و در چه قسمت‌هایی از بدن کاربرد دارد؟

اوزون تراپی روش جدیدی برای درمان و بهبود بیماریهای که از گاز، محلول یا مایع اوزون استفاده میشود برای بازسازی ربات‌های بدن و دردهای بسیار مزمن و میگرن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدت زیادی در علم پزشکی برای کنترل التهابات از کورتون درمانی استفاده می کردند که دارای عوارض مختلفی بود، بعد از تلاش های فراوان پزشکان و محققان بالاخره یک راه جایگزین مناسب برای این درمان مشکل ساز پیدا کردند که همان اوزون تراپی است.

اوزون تراپی خواص ضد درد، ضد التهاب و همچنین خواص ترمیمی و درمانی دارد و با کمک آن می توان دردهای مختلف از جمله درد ناشی از دیسک های ستون فقرات و گردن، تنگی کانال نخاعی و زخم های ناشی از دیابت را التیام بخشید.

کاربردهای دیگر اوزون تراپی

درمان دردهای زانو، لگن، کمر، ساق و ران، مچ پا، خار پاشنه، درد شانه، دردهای اطراف ستون فقرات، درد آرنج، سردردهای میگرنی شدید، دردهای نورالژیک، دردهای ناشی از آسیب‌های ورزشی و کشیدی تاندونی از دیگر کاربردهای اوزون تراپی است.

  • اوزون تراپی زانو
  • اوزون تراپی دیسک کمر
  • اوزون تراپی پوست
  • اوزون تراپی مو
  • اوزون تراپی HPV

گردن درد

یکی از اعضای انسان که درد در آن ناحیه بسیار رایج است، درد در ناحیه گردن است که مقالات بسیاری برای انواع درد گردن و راه‌های درمان آن در سایت مطب درد قرار گرفته است.

برای دسترسی به این مقالات کافیه که از منوی بالای سایت، گزینه مقالات را لمس کنید و گزینه گردن درد را انتخاب کنید تا به بانک مقالات «مطب درد» در زمینه گردن درد دسترسی پیدا کنید.

کمر درد

کمر درد یکی دیگر از متداول‌ترین دردهایی است که هر انسانی با آن بر خورد میکند.

درد های ناحیه کمر می تواند ناشی از عوامل متنوعی باشد، مثل بلند کردن یک شیء سنگین، عادت نشست و حتی راه رفتن اشتباه، دردهای مزمن که می تواند به خاطر استفاده از یک صندلی غیراستاندارد ایجاد شده باشد.

که برای درمان درد کمر، مقالات زیاد آموزشی در سایت مطب درد قرار داده شده است؛ همچنین برای درمان و مراجعه حضوری، می‌توانید با گرفتن نوبت از سایت مطب درد به مطب دکتر شمس مراجعه نمایید.

لگن درد

یکی از سخت‌ترین دردهایی که یک انسان می‌تواند تحمل نماید لگن درد می‌باشد که در شرایطمختلفی می تواند برای بیماران پیش بیاید.

شاید ساده نباشد از راه های درمان این ناحیه صحبت کرد، به خصوص که درمان لگن معمولا زمانبر است و به خاطر کاربرد این عضو مهم و تکیه گاه بودن آن، معمولا دوران نقاهت سختی در انتظار بیمارانی است که مجبور به جراحی لگن می شوند.

با این حال با کمک متخصص درد احتمالا بتوانید بدون نیاز به جراحی، درد خودتان را التیام ببخشید.

پا درد

درد در ناحیه پا، تمام قسمت‌های پا را شامل می‌شود که درباره راه‌های درمان پا درد، آموزش‌های بسیار تخصصی بر روی سایت مطب درد قرار گرفته است که امکان معاینه توسط دکتر شمس نیز وجود دارد تا به راحتی مراحل درمان را طی نمایید و از درد کشیدن در ناحیه پا خلاص شوید.

برای مراجعه حضوری، با گرفتن نوبت از مطب درد به صورت حضوری، توسط دکتر شمس متخصص درد ویزیت شوید.

زانو درد

زانو درد یکی از دردهایی که بسیار حساس و زجر دهنده است. زانو درد می تواند علت های مختلفی داشته باشد، از جمله پارگی مینیسک، کشیدگی رباط ها، التهاب تاندون، یک آسیب قدیمی که به درستی درمان نشده و یا سندروم زانوی دونده.

اگر درگیر درد زانو هستید، لازمه که حتما توسط فرد متخصص معاینه شوید تا به درستی روند درمان شما آغاز شود.

در این زمینه هم مقالات مختلفی در سایت مطب درد موجود است و پیشنهاد می کنیم برای درمان زانو درد به صورت حضوری برای معاینه شدن توسط متخصص حاضر شوید و مراحل درمان زانو درد را طی نمایید.

سر درد چیست و راه درمان آن

سر درد یکی از رایج ترین دردها در بدن انسان است و می توان گفت هر انسانی این درد را تجربه کرده است.

علت این میزان رایج بودن سردرد به منشاء این درد برمی گردد که با دلایل به نظر عادی ممکن است دچار آن شوید.

به عنوان مثال کمبود آب بدن یکی از دلایل اساسی برای سردرد مردم است و با اصلاح عادت آب خوردن می توانند از شر آن رهایی یابند.

با این حال برخی دردها وجود دارد که شاید منشاء آن ناشناس باشد، یا ممکن است مربوط به مهره های گردن، فرم نشستن و … این چنین موارد باشد که اگر درگیر این نوع دردها هستید پیشنهاد ما این است که حتما به یک پزشک مراجعه کنید و البته که متخصص درد در این زمینه هم می تواند به شما کمک کند.

بنیانگذار سایت مطب درد چه کسی است؟

دکتر محمدحسن شمس، سال ۸۸ دانشگاه شهید بهشتی با نمره عالی در رشته تخصصی درد و انستزی فارغ التحصیل شده است و چندین سال است که مشغول به طبابت در رشته تخصصی درد است و به راحتی هر دردی را دوا میکند.

سرتیفیکیت های متعددی از مراکز معتبر درمان درد در رزومه ایشان موجود می‌باشد.

به دلیل وسعت هر روزه ی علم، تحقیقات زیادی در زمینه درد انجام شده که شاخه ی در علم، به درد اختصاص داده شده و هم پزشک متخصص و هم رشته دانشگاهی مخصوص به خود را دارد.

پزشک متخصص درد، حاوی مهارتی است که بر ارزیابی، پیشگیری و درمان درد متمرکز است.

شعار متخصص درد دکتر شمس این است که درد را نباید تحمل نمود بلکه باید کنترل، تسکین و درمان کرد.

خدمات درمان و تسکین درد در مرکز مطب درد با ارائه جدیدترین روش‌های تشخیصی و درمانی توسط دکتر شمس متخصص درد و انستزی صورت می‌پذیرد.

خدمات آنلاین سایت مطب درد به چه صورت است ؟

در سایت مطب درد خدمات آنلاین بیماران، همه قرارهای خود را میتوانید مدیریت کنید، پزشکان، دانشمندان و دیگر متخصصان پزشکی بخشی از وقت بالینی خود را به این سایت اختصاص می‌دهند، ما در سایت مطب درد، موقعیتی منحصر به فرد به وجود آورده ایم تا بتوانیم به دانش و تجربه پزشکان پزشکی را توسعه داده و به آن دسترسی پیدا کنیم.

همچنین می‌توانید برای گرفتن نوبت از طریق بخش نوبت دهی سایت مطب درد، وقت ملاقات با دکتر شمس بگیرید و سپس به صورت حضوری به آدرس مطب مراجعه نمایید.

منبع: https://is.gd/pNqVYf
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.