چاپ روی پلکسی گلاس

منابع پزشکی و سلامتی

چاپ روی پلکسی گلاس

۵۸۲ بازديد
در مورد چاپ روی پلکسی گلاس چه میدانید ؟ آیا از قیمت چاپ روی پلکسی گلاس در سرزمین چاپ با خبر هستید ؟

قیمت چاپ روی پلکسی گلاس | چاپ عکس رنگی ، لوگو و متن

هزینه چاپ روی پلکسی گلاس به صورت مترمربعی و مساحت چاپ مورد نظر شما محاسبه می شود و به صورت کلی هزینه چاپ ۴ رنگ پلکسی گلاس مترمربعی ۲۵۰/۰۰۰ و تعرفه چاپ ۵ رنگ روی پلکسی مترمربعی ۴۰۰/۰۰۰ تومان می باشد ولی این قیمت بر اساس جزئیات سفارش ما امکان تغییر دارد.

برای درک بهتر این موضوع یک مثال را بیان می کنیم ، مثلا شما نیاز به چاپ روی پلکسی در ابعاد ۶۰ در ۵۰ سانتی متر را دارید، پس:

۰.۶×۰.۵*۲۵۰.۰۰۰=۷۵.۰۰۰

ولی برای کارهایی در تعداد و متراژ بالا ویا برعکس در تعداد و سایز کوچک قیمت ها تغییر می کنند.

در بحث استعلام و نحوه محاسبه قیمت و هزینه استفاده از چاپ فلت بد فرمول ثابت و قابل ارائه ای وجود ندارد و کارشناسان به صورت تجربی و با در نظر گرفتن مشخصات مختلف هر پروژه قیمت گذاری را انجام می دهند. اما می توان عوامل موثر در این قیمت گذاری را بیان نمود.

عوامل موثر در قیمت گذاری چاپ فلت بد روی پلکسی گلاس

عواملی چون سایز و ارتفاع قطعه ، وزن ، تعداد ، تنوع طرح به نسبت تعداد ، رنگ زمینه ، میزان برجستگی موضعی ، میزان حساسیت متریال و … .

پلکسی گلاس چیست و در چه مدل هایی تولید می شود ؟

آکریلیک گلاس که عموما آن را با نام تجاری پلکسی گلاس می شناسند. متریالی ساخته شده از ترموپلاستیک می باشد. که به صورت شیت و در سایز های ۱۸۳*۱۲۲ و ۲۰۰*۳۰۰ سانتی متر در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد.

یکی از وجوه تمایز پلکسی گلاس ها تنوع بالا در ساخت با ضخامت های مختلف است و می توان این محصول را از ضخامت ۱.۸ الی ۴۰ میلی متر تهیه کرد.

که این تنوع ضخامت در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و وجه تمایز بسیار ارزشمند دیگر پلکسی گلاس ها تنوع بسیار مطلوب در رنگ بندی این محصول می باشد.

آیا می توان روی پلکسی گلاس چاپ کرد ؟

بله به راحتی !

به دلیل جنس این متریال که از ترموپلاستیک می باشد ، جوهر ها به راحتی روی پلکسی قرار میگیرند و به واسطه تابش نور یووی به موازات این قرارگیری ، سطح متریال گرم شده و جوهر به بافت پلکسی می چسبد

دلیل دوم برای چاپ پذیری بالای پلکسی گلاس تراکم بالای سطحی این متریال می باشد که خروجی چاپ یکنواخت و با رزولوشن بالایی را به شما تحویل می دهد.

دستگاه چاپ روی پلکسی گلاس چیست ؟

برای اجرای چاپ دیجیتال ( تمام رنگی ) روی پلکسی گلاس یا چاپ روی انواع طلق های پلاستیکی و سطوح صاف دیگر مانند شیشه ، سنگ و انواع فلز بهترین گزینه چاپ مستقیم یا فلت بد می باشد.

عموما کاربران به آن چاپ uv روی پلکسی نیز می گویند. چون در تکنولوژی ساخت دستگاه های فلت بد از تابش نور یووی برای خشک کردن جوهر بهره می گیرند.

روش های برش و خم کردن پلکسی گلاس

به کمک دستگاه های برش لیزر می توان پلکسی و انوع طلق های پلاستیکی را در هر سبک و مدلی برش زد و استفاده نمود. ولی برای برش بهتر مخصوصا در ضخامت های بالا حتما قبل از اجرای پروژه تست های لازم را برای بررسی دقت و توان دستگاه لیزر انجام دهید. تا بعدا به مشکل برخورد نکنید ، می توان این

محصول را در زوایای مختلف خم هم کرد تا برای باکس و موارد این چنینی مورد استفاده قرار بگیرد.

اساسی ترین کاربردهای پلکسی گلاس

پلکسی گلاس در ابتدای ورود به بازار ایران خود را جایگزین مناسبی برای شیشه معرفی کرد، ولی با گذر زمان و با توجه به تنوع بالای این محصول در ضخامت و رنگبندی از آن در پروژه های صنعتی ، اجرای دکوراسیون داخلی و حتی در ساخت و اجرای محصولات نیز استفاده شد. استفاده در صنایع ذیل معدود مدل های استفاده از این محصول می باشد  :

  • ساختمان سازی ( جایگزین مناسبی برای شیشه با وجه تمایز چاپ پذیری بالا برای استفاده در نمای ساختمان و دکوراسیون آسانسور ها )
  • ساخت تندیس و هدایای تبلیغاتی
  • اجرای پروژه های آسمان مجازی
  • باکس بسته بندی بسیاری از محصولات
  • تابلوسازی و چاپ لوگو پلکسی ( از ورق پلکسی گلاس و طلق کریستال در ساخت انواع تابلو استفاده می شود ، تابلو های چنلیوم ، ال ای دی ، استند های تبلیغاتی ، لایت باکس ها و  …)
  • کارت دعوت و محصولات دکوراتیو

ساخت انواع تندیس به کمک پلکسی گلاس:

تندیس ها استفاده زیادی برای تقدیر و اعطای گواهینامه دارد که تندیس در انواع جنس پلکسی گلاس ، چوبی ، شیشه ای و… تولید می شود.

تندیس ها و پایه های آن در دو نوع طرح آماده و اختصاصی قابلیت اجرا دارد.

قیمت ساخت تندیس پلکسی با پارامتر های مختلفی محاسبه می شود که برای اطلاع از قیمت دقیق می تواندی با کارشناسان ما در تماس باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.