احتمال ابتلای مجدد به بیماری کرونا در چه افرادی وجود دارد؟

۷۰۰ بازديد

محمدی، متخصص بیماری های عفونی:افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای مانند نقص ایمنی، بیماری قلبی، عروقی، دیابت، فشار خون هستند و همچنین افراد مسن، بیشتر در معرض خطر و وضعیت کشنده این بیماری قرار دارند.

چناچه این افراد به کرونا مبتلا شوند و بهبود یابند باز هم  به دلیل شرایط مذکور ممکن است دوباره به این بیماری مبتلا شوند بنابراین باید دقت لازم را داشته باشند تا در معرض ابتلا قرار نگیرند چرا که داروهایی که برای درمان بیماران مبتلا به کرونا استفاده می‌شود، درمان ۱۰۰ درصدی ندارد و یک درمان نسبی انجام می‌دهد.

سازمان بهداشت جهانی: سرعت شیوع کرونا در جهان بیشتر شده است 

مدیرکل سازمان بهداشت جهانی امروز اعلام کرد که بر اساس آمارهای اخیر، سرعت شیوع ویروس کرونا در جهان طی روزهای اخیر افزایش یافته و اغلب کشورهای جهان درگیر این ویروس همه‌گیر شده‌اند.

مطالعه بیشتر: خرید دستگاه لیزر دایود | دستگاه لیزرموهای زائد بدن

«تدروس ادهانوم» با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، اعلام کرد که جهان قادر است این وضعیت را تغییر داده و ویروس کرونا را مهار کند. 

سل یکی از بیماری‌های شایع کشورش بخصوص در مناطق محروم بودو هیچ متخصص بیماری‌های ریوی در کشورش نبود، برای همین و با هدف کمک به مردمش به فرانسه رفت و تخصصش رو در زمینه بیماری‌های ریوی گرفت و به عنوان اولین پزشک ایرانی با تخصص بیماری‌های ریوی به ایران بازگشت، حالا برای درمان نیاز به یک مرکز با تجهیزات روز دنیا داشت، خودش دست به کار شد و در تهران مرکزی با استانداردهای روز جهان برای بیماران ریوی ساخت و شروع به درمان بیماران سل کرد، دکتر مسیح دانشوری، روحش شاد بیمارستانی که هم اکنون در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی است!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.